19 Haziran 2013 Çarşamba

Mezuniyetler , Nişan hazırlıkları ve Siparişler

Selamun aleyküm arkadaşlar .

Yine arayı çok açtım biliyorum ama geçen bir ay nefes almaya bile fırsatım olmadı diyebilirim . 
Bir yandan mezuniyetler bir yandan küçük teyzemin nişanı ve harici siparişler derken çook yoruldum ama Rabbime çok şükür ( kendi kıyafetlerimiz son güne kalsa da :) ) heepsini yetiştirdim . 
                                                         
                                                       Elhamdülillah .

                                Şimdi resimlerle ayrıntılara geçeyim hemen .

                         Sevgili Tuğba ablamın mezuniyet için diktirdiği etek-bluz takımı .
                                  Güle güle giysin inşaAllah ...




         Sevgili Elif'ime diktiğim etek ve peplum bluz takımı . Güzel günlerde giysin inşaAllah .




Sevgili İnci' ye diktiğim mezuniyet elbisesidir bu da . Çok zorladı beni ama ikimizin de gönlü oldu :)





Vee mezuniyetlerin sonuncusu baldan tatlı  Tuğçe ablam için . Mint yeşili ( resimde belli olmasa da ) pelerinli ve önü fiyonklu şifon bluzu . Cübbesiz fotoğrafı olmadığı için mecburen bunu koyuyorum artık idare edeceğiz :)

                                                           Gelelim nişan kıyafetlerimizee ...



                  Ablacığıma son geceye kadar diktiğim kırmızı elbisesi . Çok uğraştım ama değdi sanırım .


Bu da başka bir resmi . 


                                                Heyy! Altın kızlar . Hepimize kalp kalp :) 

Sol baştaki benim arkadaşlar . Terzi kendi söküğünü dikemez bilirsiniz . Ben de kendime nişan için elbise dikemedim vakitsizlikten . Sadece siyah yarım kloş etek diktim lakin fotoğrafı yok henüz . Üzerine de daha önceden diktiğim petrol yeşili gömleğimi giydim . Beyaz ceketli olan ise annem yani iç işleri bakanımız yine güne uygun kıyafetini giydi :) Diğerleri de canım teyzelerim . Nedense annem ve teyzelerim siyah beyaz olmuşlardı o gün :)

            Artık son olarak da saks mavisi sipariş gömleği paylaşıyorum sizlerle .



Umarım beğenmişsinizdir arkadaşlar . 

Yine en kısa zamanda görüşmek dileğiyle .
Facebooktan takip etmek için EsranuR Tasarım Evi yazarak aramanız yeterli .

Hepiniz Allah' a emanet olun .

Esranur ŞENCAN


2 yorum:

  1. kırmızıya bitiyorum zaten burdada çok yakışmış sende harika duruyor canım incesin ondan resimleri fazla tutmaya çalış canım sitende çok daha güzel olur

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim önerinizi dikkate alacağım :)

    YanıtlaSil