18 Ekim 2013 Cuma

' Yazdan Geriye Kalanlar '



Herkese hayırlı akşamlar arkadaşlar .

Çook uzun zamandır yazamıyordum sizlere . Önce Ramazan Ayı sonra bayram telaşı ve aramıza yeni katılan bebeğimizle günlerimiz geçerken çok ihmal etmişim buraları . Hemen kaldığım yerden devam başlıyorum anlatmaya ...


Öncelikle Ramazan ayında elimden geçenlerden bahsedeyim . 

Biricik arkadaşım Burcu ve ablası Sedef için birer elbise diktim .


Maşallah güzel arkadaşıma :)
Mutlu mutlu günlerde giyilsin inşallah .


Sedef ' in elbisesi de yakası hariç dikimi bana ait .
 İki güzel arkadaşıma da çok yakıştı elbiseleri. Daha güzel günlerde de giysinler inşallah . 


Sırada kendim için diktiğim ama sonradan giymekten vazgeçip taze anne olan arkadaşıma hediye ettiğim tunik var . Ayrıntılara bakalım :


Kuplu temel elbise kalıbımı kullanarak kestim . 
Yine sade bir tunik oldu ve tabii ki kol uçlarında dantelsiz olmaz.
Yeni doğum yapmış bir anneye de pek yakıştı doğrusu :)


Bu da tam boy hali . 
Kuzusuyla mutlu günlerde giysin arkadaşım da .


Şimdi de bayram kıyafetlerimize geçiyorum .



Ablam için diktiğim rengarenk kloş etek ve üniversitedeyken diktiğim nar çiçeği ceket kombinimiz .


Bu da boydan resmimiz . Güle güle giyilsin .

Ta taam . Bu da benim geri dönüşümle yaptığım yeleğim . Esasında bu bir etek idi ama etekten daha çok seveceğim birşey yapmak istedim vee yelek yaptım :)
Gerçekten severek giyiyorum . 


Ben kahverengi kemerle kullanıyorum ama daha farklı renklerle de kullanılabilir . 


Ve yeleğin diğer kullanım şeklini görüyoruz .


Daha birçok şekil verilebilir. Benim kullandıklarım şimdilik bunlar .
Umarım beğenmişsiniz.

Son olarak da minik kuzumuzu sizinle tanıştırayım (: 


Artık hayatımın çok büyük bir bölümünü kuzuma ayırıyorum .
 Neticede bir hala olmak kolay değil :)




Hepinizi beklerim :)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder