23 Mayıs 2013 Perşembe

Mezuniyetler Vol 1 :)




Son hız devam ediyoruz çalışmayaa :)


Bir önceki yazımda yapım aşamasında olan kıyafetimizle başlıyorum ilk olarak .
Hemen ayrıntılara geçiyorum ;




Eteği ilk kestiğimde duruşu böyleydi arkadaşlar tabii bittiğinde bu halinden çok farklıydı :)
Eteği yarım daire şeklinde kestim , üzerindeki ' peplum ' parçasını da daire olarak kestim ve duruşu böyleydi .
Lakin eteğimizin kumaşı tafta olduğu için duruşu biraz ağır oldu bu şekilde daha hafif  kumaşlarda duruşu daha hoş oluyor bence :)



Eveet bu da bluzun yakası arkadaşlar . 
Kombinasyon sağlamak için yakasındaki danteli manşetlerde de kullandık .


Ta taamm :)
İşte Tuğba ablamın çook severek diktirdiği etek bluz takımı .
Ben de tabii ki onun enerjisiyle çok severek çalıştım . Bana sonsuz güveni için de tekrar teşekkür edip mezuniyetini  buradan da kutluyorum :)


Şimdi de Tuğba ablamın tatlı mı tatlı kız kardeşi Elif için hazırladığım kıyafetleri anlatayım .



Elif'imin mavi düz dar eteği ...





Bluzumuzun peplum kısmı ilk dikildiğinde bu şekilde görünüyordu .




Bu da son resmimiz arkadaşlar . 
Elif 'im kıyafetini giydiğinde kendi üzerinde duruşunu sizlerle paylaşacağım inşallah . 
Eminim ona daha çok yakışacak .


Facebooktan takip için sayfamıza bekleriz .

Allah ' a emanet olun ...

Esranur ŞENCAN


2 yorum: