31 Mart 2013 Pazar

EsranuR Tunik



                Merhabalar...

Uzun zamandır çalışamadığım için blogla da fazla ilgilenemedim . Ama artık yeter dedim ve çok beğenerek aldığım kumaşımdan bir tunik yaptım . Fazla uzatmadan resimlerle anlatayım . Zaten fazla model kullanmamaya çalışıyorum . Korkarım bir gün sadelikten öleceğim :) 

Buyrunuz ;




Bu fotoğrafı kumaşı ilk aldığımda çekmiştim . Aslında stajımdan kalan bu gipürleri kullanmak istemiştim ama başka bi modele artık dedim :)



Eveet bu da yakamız . Bu yakayı bu aralar çok görüyorum ve denemek istedim . Çok güzel dikemedim kabul ediyorum bidahaki daha güzel olacak inşallah :)


Manşetlerde dantel olmazsa olmazdı . Bu danteller benimle bütünleşti artık :)


Bluzları tunik şeklinde dikiyorum . Bu şekilde hem pantolon üzerine hem de eteğin içine koyarak kullanabiliyoruz .


Burada daha yakından görebilirsiniz . Kol üstlerindeki büzgülerden ve plilerden o kadar sıkıldım ki mümkün olduğunca kullanmayacağım artık .



Bu da son resmimiz olsun . Daha güzelleri için çalışıyorum . İnşallah ömrüm olursa yine diktiklerimi post halinde sizlerle paylaşırım .
Kendinize iyi bakın . Allah ' a emanetsiniz .

Facebooktan takip için EsranuR Tasarım Evi yazarak aramanız yeterli . 
Hoşçakalın ...




2 yorum: