16 Nisan 2013 Salı

En Yoğun Geçen İki Hafta Postu :)



      Herkese merhaba...


Yine arayı çok açtım biliyorum ama en yoğunundan 2 hafta geçirdim . Mezuniyetler başlamak üzere o yüzden işler daha çok yoğunlaşmadan elimdekileri dikme çabasındayım . Yine lafı uzatmadan başlayayım . 


İlk olarak sevgili Emine ye diktiğim tunikten bahsedeyim sizlere. Bu tuniği daha önce iki defa daha çalışmıştım .  Beğenildiği için de ayrıca mutluyum :) 


Bunlar şirin dantel kol uçlarımız .
Ve rahat olması için bilek kısmına 2 sıra lastik dikiş dikiyorum . 


Burada da yakamızı görüyoruz .
Hakim yaka çalışmayalı da çok olmuştu  ve modele farklı bir hava kattı .

Ön ortasındaki 2 cm lik plimiz ve
kup genişliğinde son derece rahat kullanılan ceplerimiz . 




Son olarak da Mutlu Müşteri Fotoğrafımız :)
Güle güle kullan Eminecim , güler yüzün için ayrıca teşekkür ederim .



    Sırada mezuniyet sezonunun ilk ürünü olan sevgili Elif için diktiğim mezuniyet yemeği elbisesi var . 
            Yine bekletmeden fotoğraflara geçiyorum . 




Malzemeler alındıktan sonra fotoğraf çekmeyi huy edindim kendime :) .
Petrol yeşili ana kumaş , kemer için gold tül ve manşetleri için yine gold düğmeler .


Elbiseyi iki gün içinde diktiğim için dikim aşamasında resmi yok elimde . Bu bitiş hali .
Elhamdülillalh .

                               
                           Şimdi ayrıntılara bir bakalım .

Tabii ki gizli fermuarsız olamazdı
 ve fermuarın hemen  üstünde bir adet brit ve düğme . 



Kol üstü büzgülerimiz .

Manşetlerimiz .



Kemerimizin arkadan görünüşü ve manşetlerimiz .


Bu fotoğrafla da elbisemizin ayrıntılarını tamamlıyoruz . Bizce sade ve amacına uygun bir elbise oldu .
Zaten her zaman sadelikten yanayız . Sizlerin de yorumlarınızı bekliyorum inşallah beğenmişsinizdir .

                               
                 Eveett . Şimdi en sevdiğim doğum günü hediyemi sizlere sunuyorum .
                                                    
                          Ta ta ta taammmm:)





                      Tabii ki bir tasarımcıya hediye edilebilecek en güzel şeydir kumaş . 
                      Tekrar teşekkür ediyorum sevgili arkadaşım Büşra ya :)

                       Ve gördüğünüz sevimli köpekcikli kumaştan bi tunik dikiverdim hemen .
                       İşte karşınızda ;





Giydiğimde resmen bi mutluluk seline kapıldım , gerçekten kumaşın modele kattığı hava muhteşem benim gözümde ...




Burada yakamızı ve kol uçlarımızı görüyoruz . 
Tamamen rahat bi tunik olması için manşet bile çalışmadım .




                 Bu da postumuzun son resmidir canlar . Yine vakit buldukça sizlere yazacağım İnşallah .
         
                  Benimle daha kolay iletişime geçmek isterseniz
                  Facebook tan EsranuR Tasarım Evi olarak  aramanız yeterli .
                  Şimdilik kendinize iyi bakın , Hepinize hayırlı günler diliyorum :)

4 yorum:

  1. hepsi çok şeker cici...
    ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. petrol yeşil ana kumaş demişsin ya canım ben anlamadım o maviye yakın değilmi açık mavi benmi yanlış görüyorum,,,senin üzerinde harika duruyor bu arada siteni takipe aldım canım

    YanıtlaSil
  3. Daha çok yeşile dönük aslında ama fotoğrafta biraz değişik çıkmış . Yorumunuz ve takibiniz için teşekkürler melisa hanım .

    YanıtlaSil