20 Mart 2013 Çarşamba

Son Günlerde EsranuR .




                   Merhabalar.

Son zamanlarda blogumla çok fazla ilgilenemedim . Sevgili babaannemi kaybettik yaklaşık 20 gün önce . Tekrar şefaat diliyorum Rabbimden . Arayıp başsağlığı dileyen , evime gelen tüm arkadaşlarıma ve sevdiklerime buradan da teşekkür ediyorum . Dostluklar böyle günlerde belli oluyor değil mi ?



Aslen Samsun Çarşambalı olduğumuz için cenaze için memleketimize gittik . Son görevlerimizi yerine getirdikten sonra evimize döndük . Eve döndüğümüzden beri hala makinemin başına oturamadığımı da belirteyim . Ama sizlerle şahsımla ilgili hoşunuza gidebileceğini düşündüğüm şeyler paylaşmak istedim .Şimdi sizlerle birlikte olamadığım günlerde neler yaptığımı anlatıyorum hemen . 

Sizlere kitap öneriyorum arkadaşlar . Dikiş dikemediğim zamanlarda kitap okuyorum . Bir kitap ve kütüphane aşığıyım resmen . Zaten Rabbimizin de ilk emri ' İkra ' ( Oku ) değil mi ?

Khaled Hosseini nin yazdığı Bin Muhteşem Güneş 'i okudum ilk olarak . Kesinlikle büyük küçük herkesin okuması gereken bir kitap . Afganistan da yaşanan savaş ve insanlar üzerindeki etki ,yasaklar, kısıtlamalar, yokluk, küçük bir kız çocuğunun baba sevgisi ve özlemi , birazcık aşk ve birçok şey mevcut kitapta . Tavsiyemdir hepinize :)


Ve Katre-i Matem . Benim için gerçek bir Matem Damlası ... Bu kitabı okumaya başladığım gecenin sabahında babaannemi kaybettik . Bu yüzden ayrı bir hüzün ifade ediyor bana . İskender Pala zaten bir üstad . Daha önce bir kitabını okumuştum ama böyle etkilenmemiştim açıkcası . Bir kitapta bu kadar ilahi aşk ve beşeri aşkı birarada görmemiştim sanırım . Aynı zamanda macera ve sırlarla da dolu bu kitap . Elinize aldığınızda bırakamayacağınıza garanti verebilirim .
Yine tavsiyemdir şiddetle .:)


Şuan okuduğum ise Sibel Eraslan ın Siret-i Meryem adlı kitabı .Yani Meryem in Hayatı . Samimiyetle söylüyorum özellikle bütün bayanların okumasını istediğim bir kitap . Ben Sibel Eraslan ı henüz yeni tanıyorum . Ve bu zamana kadar tanıyamadığım için üzgünüm diyebilirim . Kitabı dün okumaya başladım yani başladık :) Babamla birlikte okuyoruz kitabı . Babam din görevlisi yani imam . 23 yıldır bu meslekte. Ben kitabı okuyorum hemen babama soru yağdırıyorum, bildiklerini anlatıyor bilmediklerini birlikte öğreniyoruz . Babam genellikle Diyanet yayınlarını okuduğu için onlara güvenerek öğrenir her şeyi . Elimde bu kitabı görünce şüpheye düştü ama içinde Al-i İmran suresinden ayetler ve sahih hadisler görünce şüphemizin boşa olduğunu anladık .
Henüz 80. sayfadayım ama çok etkilendiğimi belirtmeliyim . Sibel Eraslan ın daha birçok kitabı var . İnşallah ömrüm olursa hepsini okumak istiyorum .
Sizlere en büyük tavsiyem olsun bu kitap .


Son olarak yine İskender Pala nın Babil'de Ölüm İstanbul'da Aşk adlı kitabı . Methini çok duydum bu kitabın . İskender Pala nın da kalemine güvenerek aldım . Elimde başka bir kitap olduğu için henüz bu kitabı okumaya geçemedim . Okuyunca sizleri tekrar bilgilendireceğim inşallah .


Vee kitap ayraçlarıma merhaba deyin :)




Ne kadar güzeller değil mi ? :) Arkadaşlarımıza , kardeşlerimize ve sevdiklerimize bu ayraçlardan hediye ederek onları kitap okumaya teşvik edebiliriz .
Sevgili Burak Coşgun kardeşim bu işle uğraşıyor . Ve gerçekten emek veriyor yaptığı işe . Sizler de ayraçların üzerine istediğiniz sözleri yazdırarak sevdiklerinize küçük ama değerli şeyler hediye edebilirsiniz .

 
http://www.facebook.com/pages/Ah%C5%9Fap-Sanat-13c/100939913412789?ref=ts&fref=ts

Bu sayfadan bu sevimli ayraçlara sahip olabilirsiniz ...



Sıfatlara dikkat ! :)





Son olarak sizlere Gençlik Merkezinin katkılarıyla gittiğimiz Trabzon gezimizden bahsetmek istiyorum . Gerçekten çok eğlenceli ve bilgi dolu bir geziydi benim için . 




Öncelikle Gençlik ve Spor Bakanlığının Seyyah Bizim İller Projesini anlatayım sizlere.14-18 ve 19-26 yaş arası gençlerin başvurabildiği bir proje . Kesinlikle hiçbir ücret ödemeden günübirlik gezilerden oluşuyor . Ulaşım , yemek ve gezilen yerlere girişte ( müze vb. ) ücret ödemiyoruz . Bu masraflarımızın hepsini bakanlık karşılıyor . Yalnız senede bir kez bu gezilere gidebiliyoruz . Fakat Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğünün düzenlediği doğa gezileri ve kamplara gidebiliyoruz . Bizler için hem gezip görüp öğreniyoruz hem de yeni arkadaşlıklar ediniyoruz . 
Bu postun da sonuna gelirken sizleri Trabzon'dan karelerle uğurluyorum . Bir sonraki postum en kısa zamanda gelecek inşallah . 

Sizleri önce Allah ' a daha sonra ailenize emanet ediyorum . Hayırlı günler diliyorum :)


Trabzon Sümela Manastırı

Trabzon Atatürk Köşkü

Öğle yemeğimiz Akçaabat köfte

Trabzon Sümela Manastırı Kütüphanesi
( Benim en sevdiğim karedir bu. Kütüphaneler candır .:)  )


Bu da postumun son karesidir arkadaşlar . Her daim yanımda olan arkadaşım yine benimleydi . Her şey olduğu gibi gezmeler de dostlarla güzeldir dimi  ?   :)

                       
 EsranuR Şencan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder