19 Şubat 2013 Salı

EsranuR Tasarım Evi : Çiçek Desenli Kadife Elbise


                 Merhaba tasarım evimin değerli konukları   :)


       Bugün sizlere yaklaşık bir ay önce çok sevdiğim bir ablama diktiğim , aşık olarak aldığım kumaşımı nasıl içim giderek diktiğimden bahsedeceğim :)  


Öncelikle modelinden konuya gireyim . Bu sezon özellikle tesettür modasında sıkça gördüğümüz belden kesikli , üst bedeni kuplu ve  kloş etekli bir model . Aslında sadece bu kadarını planlamıştım kolun üst kısmındaki büzgü , uzun manşetler ve arkası fiyonklu kemer daha sonra modele dahil oldu .



Şimdi sizleri elbisenin detaylarıyla baş başa bırakıyorum :)




Her diktiğim modelin anında yanlarını birleştirip mankene giydirmekten kendimi alamıyorum . Henüz kolları bile yokken eteğin duruşuna bakmak için çektiğim fotoğraf . ( kumaşın eni birazcık dar olduğu için bu kadar kloş olabildi aslında hayal ettiğim çok daha başkaydı )



Elbisenin yaka kısmını pervazla temizledim 
( Elbisenin sahibi tesettürlü olduğu için çok yaka kullanmak istemedik )




Kumaşın boyu yetmeyince mecburen ( mecbur kaldık ama iyi ki uzun manşet çalışmışız böylesini daha çok beğendik :) )  siyah kombin kumaştan manşet çalıştım . 





Bu da manşet yırtmacı çalışmam .



                                           


                                                                 Gizli fermuar çalışmam.
                                       ( Üst bedeni vücuda oturduğu için kalçaya kadar çalıştım  )



Burada da modele sonradan dahil olan fiyonklu kemerimizi  ve manşetlerdeki brit ilik - siyah inci düğme çalışmamızı görüyoruz . Kemerin nasıl kullanıldığını da açıklayayım . Kemer portatif tir yani çıkarılıp başka bir kemer de kullanılabilir . Fiyonkun orta kısmının altına ilik düğme çalıştım ilik tarafında kalan kısmı sabitledim diğer kısıma ise çıtçıt diktim . Böylelikle uçlar sarkmamış sabit durmuş oldu .




Ve son olarak kemer ile birlikte elbisenin önden görünüşü ...





Bu postun da sonuna gelmişken fiyonk formunu alsın diye elbisenin yaka kısmına tutturduğumda ortaya çıkan bu fotoğrafla sözlerimi bitiriyorum . Belki daha sonra fiyonk yaka adını verdiğim bu modelde bir bluz çalışırım :)



Sabırla okuduğunuz için çok teşekkür ederim . İnşallah daha güzel günlerde daha özel tasarımlarımla sizlerle birlikte olurum . 


Ayrıca beni facebooktan ( EsranuR Tasarım Evi olarak ) da takip edebilir görüş ve önerilerinizi sunabilirsiniz . 

Şimdiden teşekkürler. Hayırlı günlerimiz olsun İnşallah  ...

2 yorum: