19 Ocak 2013 Cumartesi

Esranur Tasarım Evi ; İlk postum hayırlı olsun :)

                                                                      Merhabalar .

Öncelikle sizlere kendimi tanıtayım . Adım Esranur ŞENCAN . 1993 Sinop doğumluyum . Mesleğimle ilgili eğitimimi Sinop Kız Teknik ve Meslek Lisesi'de Kadın Giyim Modelistliği okuyarak aldım . Daha sonra 2010 yılında Niğde Üniversitesi Moda Tasarımı bölümünü kazandım ve önlisans eğitimimi aldım. 2012 haziran ayında da mezun oldum .


İşte mezuniyetimizden bir kare :)  
                                                         
  Şimdi ise evimde kendime hazırladığım köşemde hem kendi tasarımlarımı hem de müşterilerimin isteklerini yerine getirmeye çalışıyorum . Ayrıca mesleğimi severek yaptığımı da belirtmek isterim :) . Rabbim nasip ettiği  sürece sizlerle deneyimlerimi paylaşmak istiyorum . Sizlerden öğreneceğim çok şey var , beni bir kardeşiniz , arkadaşınız gibi görüp deneyimlerinizi ve önerilerinizi benimle paylaşırsanız beni çok mutlu edersiniz :) Şimdi nacizane tasarımlarımı sizlerle başbaşa bırakıyorum . 

Herkese şimdiden teşekkürler ...:)


                                       Hem rahat hem de şık denilebilecek nitelikteki bluzum .






İlk şehir dışı sipariş deneyimim bu pardesüydü .
Elhamdülillah hiçbir sorun yaşamadım .:)




Bu da sevgili ablama kurban bayramı için hediyemdi :)



Ve yine bir şehir dışı sipariş maceram :)



Bu da bana :)
Terzi kendi söküğünü dikemezmiş ama vakit ayırıp bu yeleği dikebildim :)


 


Her türlü alt giyimle kombinlenebilir krem renk tunik.



  

Rengine bayılarak aldığım keten kumaştan çocuk elbisem .


 


İnci yakalı ve manşetli gömlek ve kombini yine kendi üretimim siyah kalem etek .



  

Bu gömleğin hikayesi sizi güldürebilir ama o kumaş sofrabezi olarak alınmıştı.
Ve biz buna tasarımcı kafası diyoruz :)


   

İlk gözdelerimden kalp ve puan desenli tunik-elbise ...


Sabırla yazdıklarımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim . 


Unutmayın , Esranur Tasarım Evi artık sizin de eviniz . 
Hepimizin başarıları hayır olsun , hayırlara vesile olsun .
Allaha emanet olun :)  :)




4 yorum:

  1. Hoşgeldin..
    İzleyici gadgeti eklersen ilk takipcin olmak isterim:)
    sonra kelime doğrulamayı da kaldırırsan süper olur yorumları sen kontrol et öyle onayla):

    YanıtlaSil
  2. merhaba takipteyim...
    yeni blogunuz hayırlı uğurlu olsun...
    bol satışlarınız olsun inşallah...
    çok güzel şeyler yapıyorsunuz...
    ellerinize emeklerinize sağlık...
    inci yakalı gömlek gerçekten çok hoşmuş :)
    kaç tl ye yapıyorsunuz acaba?
    fiyatlarınıda yazsanız daha iyi olur diye düşünüyorum...

    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. İyi dilekleriniz ve ilginiz için teşekkür ederim . İncili gömleğin fiyatı 60 tl .

    YanıtlaSil
  4. şu incili gömlekteki inciler ipe sıralı inci mi biraz bilgi verseniz nasıl???bende gömlek işleyecegim de malzeme alacam:)

    YanıtlaSil